back :D

hej hej!
sorry för inte har bloggat men nu ja!!
idag har jag varit i skolan och det var roligt.
idga har vi hafffft idrot, no, och mycket mer
men det har varit fett skönt väder idag hoppas det e så lännge till
har presis käkat majs (grilad) fett gott
ska snart till meyav för att hemta en ska men förs ska pappa hämta min mobil.
REKOMENDERAR INTE ATT KÖPA LG KS360 dom e tottalt semst!
den har vart på lagning nu typ 3 4 gånger helt otroligt
ska snart kanske köpa en ny hoppas jag på :)
har varit sjuk ett lånt tag nu och börjar bli frisk :/
men ska börja ficksa mig nu
här kommer det bilder ;) ;)

jag och meyav i bredinge väntade påmon mamma :D

när vi var på bio och skulle se '' Vampyrer suger''

meyav <333

och jag <333
bloggar mer sen
love you all ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0